ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΕΣΤΕ...






Μπράβο σας που αγωνίζεστε...

Μπράβο σας που αντιστέκεστε

Μπράβο σας που αντέχετε, απολυμένοι, άνεργοι , διωκόμενοι...

Μπράβο σας που χαμογελάτε....

Μπράβο σας που δεν λυγίζετε, τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι...

Μπράβο σας, μπράβο σας, μπράβο σας...

Αλλά εγώ θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ, επειδή μια φορά σε άλλες εκλογές εσείς «οι μπράβο σας», συλλογικά αποφασίσατε να εκλεγεί ένας/μία, άλλος/η , και όχι εγώ, ο/η «ξέρεις ποιός/οιά, είμαι'γω»... 'Επειδή ΕΓΩ ξέρω, εσείς ΟΛΟΙ είσαστε ηλίθιοι, δογματικοί, απολιθωμένοι, κομμουνιστές...

Τι να τα κάνω τα μπράβο σας;

Μαζέψτε τα για την αυτοδυναμία σας, «τσουβαλιάστε τα» για τα εγκληματικά σας κομπρεμί με τους φασίστες (εν ισχύ και μέλλοντα) Τους φασίστες που δολοφόνησαν τους «κοίνων ρήμασι»...

Να γνωρίζετε όμως, πως εμείς δεν «κείμεθα», είμαστε η νιότη του κόσμου.

Αυτοί που κοίτονται σας φτύνουν, επειδή γλύφετε εκεί που φτύνατε...

Γι' αυτό κι εμείς ψηφίζουμε ΚΚΕ, για να μη μας φτύνουν και τα παιδιά μας μεθαύριο…

Σας παρακαλώ μη μου συμπαραστέκεστε, επειδή στις 26, θα εξακολουθώ να είμαι απολυμένη, άνεργη, χωρίς σταθερή και μόνιμη δουλειά, χωρίς ΣΣΕ, με χρέος στην ΔΕΗ, στη ΕΥΔΑΠ, στην εφορία, τα παιδιά μου και τα παιδιά σας θα αμείβονται με 300 ευρώ, οι γονείς μου θα παίρνουν σύνταξη ψίχουλα…

Σας παρακαλώ μη μου συμπαραστέκεστε... Δώστε μου το δικαίωμα στις 26 μετά την αυτοδυναμία σας , να μπορώ στο όνομα αυτών που «τήδε κείμεθα» να σας φτύσω κι εγώ, με όλη μου την φωνή σαν τον Μαγιακόφσκι...

Σας παρακαλώ μη μου συμπαραστέκεστε...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ