ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ, Η ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ





Στο φίλο, που μου’ βαλε χέρι, μετά το συλλαλητήριο, στο καφενείο της γειτονιάς, γιατί δεν συντάσσομαι. Σου τα' πα, στα γράφω κιόλας, για να τάχεις..) (Στέλιος το μικρό του.. το επώνυμο δεν το ξέρω..)

Θες συμμάχους; Ωραία.. Θα σου πω εγώ τι θέλω και σε τι πιστεύω, κι αν θες με κάνεις σύμμαχο. Εγώ θέλω, Λαϊκή εξουσία, κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής, έξοδο της χώρας από τη ζώνη του ευρώ και την Ε.Ε. και κατάργηση άμεσα των μνημονίων. Είμαι ξεκάθαρος. Εσύ;

Α! Θέλω και την απλή αναλογική, που μαζί κατηγορούσαμε το ΠΑΣΟΚ, ότι μας κορόιδεψε.
Είσαι Κομμουνιστής, ή είσαι απλά αριστερός, Γιουροπίαν Λέφτ, με τη δική σου καινούργια ερμηνεία, του όρου; Μήπως είσαι σοσιαλιστής, με την ερμηνεία του Ανδρέα, και του Λαλιώτη;

Παραδέξου το. Βαρέθηκες, κουράστηκες, ή ότι άλλο. Τα υπόλοιπα είναι αστικές υπεκφυγές, που για τον Άλφα, ή Βήτα λόγο σταμάτησες, να πιστεύεις στο κομμουνιστικό σου παρελθόν, ή δεν το πίστεψες ποτέ. Βλέπεις το σφυροδρέπανο, όπως τον διάβολο οι θεούσες..

Σταμάτησες να πηγαίνεις σε πορείες διαδηλώσεις, κλπ. Είναι μπανάλ. Είσαι σικ αριστερός.
Ας κάνεις λοιπόν, ότι θέλεις, ας ψηφίσεις και ΠΑΣΟΚ. Ή συνεργάσου και μαζί του. Έτσι κι αλλιώς είναι ακριβώς το ίδιο. Φωνάζει!

Μακάρι να με διαψεύσετε. Θα είναι για το καλό του κόσμου.! Αλλά μη μου ζητάς, να δώσω συγχωροχάρτι, σ’ αυτούς που χεις μαζέψει.. που οι μισοί απ αυτούς μου επιβεβαιώνουν το… «Όσοι ήταν για κρεμάλα, στα ψηλά και στα μεγάλα»…

Υ.Γ. Φύλαξε το.. Εγώ πάντως έχω φυλαγμένη μια «ΑΥΓΗ» με σφυροδρέπανο…

Υ.Γ 2 Αλήθεια, σήμερα, είχαμε 27, που ήσουν;


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ