ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ Μ@Λ@Κ@Σ;



Σα μαλάκας τους ψήφιζα…

Το 1974 μου έθεσαν το ερώτημα «Καραμανλής ή τανκς». Επέλεξα Καραμανλής και τα τανκς στάθηκαν δίπλα.

Το 1981 Παπανδρέου, να φύγει ο Καραμανλής, να φύγουμε απ’ το ΝΑΤΟ, να μη μπούμε στην ΕΟΚ κι έπειτα βλέπουμε. «Δεν ήταν η ώρα μας ακόμη».

Το 1989 Παπανδρέου πάλι για να μη βγει ο Μητσοτάκης και μπορεί να χάναμε και τα «χρυσά κουτάλια» που μας έρχονταν από την ΕΕ.

Το 1991 τα ίδια. Παπανδρέου τώρα που είναι στριμόκωλα τα πράγματα και θα δεις. Έρχεται η παγκοσμιοποίηση, το Μάαστριχτ, έπεσε και το τείχος του Βερολίνου που μας έκοβε τον… ήλιο...

Ψήφιζα και όλα τα επόμενα χρόνια, τη μια για να μην ανέβει η δεξιά, την άλλη γιατί έρχεται το κοινό νόμισμα και θα πήξουμε στο χρήμα, την τρίτη γιατί γίναμε ευρωπαίοι και καταργήσαμε το διαβατήριο και χεστήκαμε απ’ τη χαρά μας…

Το 2012 ήρθαν καινούργιοι και μου είπαν τώρα πια θα ψηφίζεις εμάς για να φύγουν όλοι οι άλλοι που εν τω μεταξύ τα είχαν βρει μεταξύ τους. Εμείς είμαστε και πρώην δικοί σου. Οι δικοί σου-δικοί σου έτσι κι αλλιώς δεν θέλουν να κυβερνήσουν, έχουν ξύλινη γλώσσα, οι γυναίκες τους δεν ξυρίζουν τις μασχάλες τους… ένα δράμα. Εν τω μεταξύ είχα αρχίσει να πεινάω. Τους ψήφισα ο μαλάκας.

Το 2014 πάλι οι καινούργιοι μου λένε, «εμάς ψηφίζεις και τώρα». Και μην ανησυχείς δεν θ’ αλλάξουμε τη βολή σου. Είναι αδιαμφισβήτητη η θέση μας στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ. Μόνο για τανκς δε μου είπαν αλλά τώρα είχαν στραμμένα πάνω μου τα κανάλια, τις εφημερίδες τους κι είχαν κάνει σμπαράλια την άμυνά μου με την υποκουλτούρα τους.

Πάνω εκεί διάβασα πως ο εγκέφαλός μας διαθέτει 10 εις την 12η κύτταρα, που με σειρά τους και βάσει της ιδιότητας του ατόμου του άνθρακα, μπορούν να βρεθούν σε 20 στην 100.000.000.000.000.000.000.000.000η διαφορετικές δυνατές καταστάσεις και αναρωτήθηκα:

Πως στο διάολο γίνεται, σε τόσο τεράστιο αριθμό δυνατών καταστάσεων, εγώ να παραμένω πάντα τόσο μαλάκας;

stelios kanakis

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ