«ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ» ΑΥΤΑΠΑΤΩΝ: Ο ΣΥΡΙΖΑ


Σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ…

Λέτε ότι θα αυξήσετε τη φορολογία στο κεφάλαιο, θα τη μειώσετε για το λαό και θα αυξήσετε τους μισθούς.

Για πείτε μου ρε ξεφτέρια, γιατί εγώ είμαι μπουμπούνας και δεν τα πιάνω «εύκολα»…

Πώς θα υποχρεώσετε τον εργοδότη μου να μου κάνει αύξηση;

Πώς θα επιβάλετε στα «Καρφούρ», στη «Δέλτα», στη «Φάγε», στην «Κοσμοτέ», στην «Κόσκο», στην «Μότορ Όιλ» κτλ. να κάνουν αυξήσεις στους μισθούς;

Πώς θα υποχρεώσετε τους καπιταλιστές να κάνουν επενδύσεις, όταν προϋπόθεση γι' αυτές σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο είναι το χαμηλό «εργατικό κόστος», τα φορολογικά και άλλα προνόμια, προκειμένου να αυξάνει το περιθώριο κέρδους και να συσσωρεύεται κεφάλαιο;

Όπως βλέπω εξελίσσεστε στο κορυφαίο «εργοστάσιο» αυταπατών στην Ευρώπη… για να μη πω στον κόσμο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ